post image

Gyerekprogramok hétvégére – szept 14-15.

Sárkányok Zebegényben és a Mesemúzeumban, bábos fesztiválok Újpesten és Óbudán, sportos programok, meseösvény, szuper piacok, új diafilmek és még sok minden más is szerepel az eheti ajánlóban. Íme a legjobb gyerekprogramok a hétvégére!

• post image

A LEGJOBB PROGRAMOK AUGUSZTUS 20. HÉTVÉGÉJÉRE – AUG. 17-20.

Az olyan hagyományos budapesti programok mellett, mint a Mesterségek Ünnepe és a Várkert Bazár ingyenes gyerekprogramjai, ajánlunk még előadásokat, koncerteket, nosztalgia járatot és országos eseményeket is, sőt akik a Balatonon töltik ezeket a napokat, ők is megtalálják a legjobb programokat. Íme augusztus 20. legjobb programjai!

• post image

Azok az unalmas, vidéki nyarak….

Az élet úgy hozta, hogy messze sodródtam a nyugodt, csendes sárréti kisvárostól, ahol felnőttem. Spanyolországban alapítottam családot, 2000 km-re a gyökereimtől. Nagyon szerencsés vagyok, mert olyan életünk van, amiről mindig is álmodtam: utazhatunk.

• post image

A legjobb augusztusi fesztiválok, amit a gyerekek is imádni fognak

A vakáció utolsó hónapjában igazi fesztiváldömping várható. A régi kedvencek mellett idén több új fesztivál vár rátok országszerte, illetve sok jó program lesz a 20-ai hosszú hétvégén és a vakáció utolsó napjaiban is. Íme a legjobb augusztusi fesztiválok, amit a gyerekek is imádni fognak.

• post image

Ilyen (is) a budapesti nyár gyerekekkel - avagy mit csinálj, ha itt ragadtál a városban

Voltatok mostanában a Libegőnél? Mi utoljára az év elején jártunk arra és épp káosz uralkodott, javában zajlottak az építési munkálatok a fenti állomáson. Örömmel jelentem, hogy már vége és egy igazán szuper placc lett a János-hegyen, ahol több órát el lehet tölteni gond nélkül, gyerekestül, akkor is ha nem hagyod el a bázis közvetlen környezetét!

• post image

Libegők Éjszakája 2019. július 20.: Már 6 helyszín közül választhatsz, ha kipróbálnád az éjszakai libegőzést!

Ismét Libegők Éjszakája! 2019-ben már második alkalommal rendezik meg az eseményt, és most már 6 különböző helyszín közül választhatnak a libegőzés szerelmesei. Mutatjuk, hova menjetek 2019. július 20-án libegőzni!

Beszámoló: KULTIK Sky Cinema megnyitóján jártunk

Eljöttek azok a várva várt nyári esték, amit mindannyian annyira szeretünk. Végre nem kell a lakásban ücsörögni, a nyakunkba vehetjük a várost és a kellemes estéket kint tölthetjük a szabadban. Mostantól a belváros szívében lehetőségünk van akár egy jó filmet is megnézni a csillagos ég alatt. A Corvin Pláza tetőkertjén június. 14-én megnyitotta kapuit a Kultik Sky Cinema.

• post image

GYEREKPROGRAMOK HÉTVÉGÉRE – JÚN. 28-30.

Nyitott gyárak Csepelen, estébe nyúló mesemondás, Római Szabadstrand, a Tűz éjszakája, Duna nap, bringás fesztivál és sok jó program vár rátok hétvégén Budapesten és környékén. Sorra nyílnak az új játszóterek is, amelyeket mind bemutatunk majd nektek!

• post image

Hova vidd pancsolni a gyerekeket? 25 hazai természetes strand, amit talán nem is ismersz

Ha imádod a természetet, és szívesebben lángosozol a családdal a tó melletti vadregényes parton, minthogy a klórozott, modern medence mellett ennéd a drága szendvicset, érdemes átnézned az alábbi listát! Összegyűjtöttünk 25 hazai természetes strandot, ahol egy tökéletes napot tölthettek együtt a kánikulában.

Fővárosi vakáció 10 pontos bakancslistája

A közösségi oldalak anyukás csoportjaiban kétségbeesve kérnek tanácsokat egymástól a mamik, hogy mivel kössék le a gyerekeket a több hétig tartó iskolaszünetben. Már javában tombol a vakáció, azonban nekünk még csak egy hét múlva kezdődik a bölcsis nyári szünet, amit nem tudom, hogy Mimi vár jobban vagy én. Tíz pontban összeszedtem néhány nagyon klassz programot, amivel élménydússá tehetjünk azokat a napokat, amikor végre együtt lehetünk 0-24-ben.

A jó nyári tábor 6 ismérve – Jocó bácsi szerint

Megkezdődött végre a várva várt és jól megérdemelt vakáció. Bezártak az iskolák kapui, kiosztják a bizonyítványokat, okleveleket, jutalomkönyveket. Ezzel egy időben pedig elkezdődnek a nyári táborok is. De nem mindegy, milyen táborba megy a gyerek. Balatoni József, alias Jocó bácsi írása.

7+1 vizes játszótér Budapesten

Vizes játszótér mustra a Minimatinétól, hiszen itt a kánikula! Váltóruhát, naptejet, sapkát és vizezős szandált vigyetek